Limassol Therapy Center

Ο Στέφανος είναι κάτοχος Master of Arts στη Διδασκαλία: Ειδική Αγωγή. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου στις Καλές Τέχνες και μεταπτυχιακού τίτλου στις Καλλιτεχνικές και Δημιουργικές Θεραπείες. Η προσωπική του διαδρομή τον έχει κάνει τον ευέλικτο και αξιόπιστο παιδαγωγό που είναι σήμερα. Η διεθνής του εμπειρία του έδωσε την ικανότητα να επικοινωνεί και να εργάζεται με πολυπολιτισμικές ομάδες, μια εγγενή αγάπη να βοηθά τους άλλους και μια νοοτροπία ότι η μάθηση είναι μια δια βίου διαδικασία. Μπορεί να περιγραφεί ως ένας ασυνήθιστος στοχαστής, ευέλικτος και κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους μαθητές του. Περιγραφόμενος επίσης ως άτομο με «μεταδοτική ενέργεια και πάθος», ο Στέφανος βρίσκει πάντα τρόπους να βγει έξω από τα πρότυπα και να συνδεθεί με όλους τους μαθητές του με έναν μοναδικό τρόπο. Οδηγείται να βοηθήσει τα άτομα να αποδείξουν τόσο στην κοινωνία όσο και στον εαυτό τους, ότι ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μπορούν να ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.

Το πάθος του για τη διδασκαλία έχει ανοίξει έναν κόσμο ευκαιριών για τους μαθητές που διδάσκει. Είναι παθιασμένος να προσεγγίζει τους μαθητές του με κάθε δυνατό τρόπο και προσπαθεί να παρέχει μαθησιακές εμπειρίες που επιτρέπουν στους μαθητές να κάνουν προσωπικές συνδέσεις, να παραμένουν αφοσιωμένοι και να γιορτάζουν τις ατομικές τους δεξιότητες, ταλέντα και ικανότητες. Μέσω της δέσμευσης, μιας ισχυρής σχέσης και διασκεδαστικών μαθημάτων που βασίζονται σε δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, οι μαθητές μπορούν να είναι επιτυχημένοι και να απολαμβάνουν να μαθαίνουν νέα πράγματα. Έχει δεσμευτεί να διαφοροποιήσει την διδασκαλία για να εξυπηρετήσει κάθε ατομική και μοναδική ανάγκη.

Διδασκαλία είναι η κατανόηση ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει την ικανότητα να μαθαίνει και να αναπτύσσεται ανεξάρτητα από την ικανότητά του, να γίνεται δια βίου μαθητής με τον δικό του ρυθμό και ότι κάθε μαθητής αξίζει μια πραγματικά εξατομικευμένη εκπαίδευση και έχει ίσες ευκαιρίες να φτάσει τους στόχους τους. Κάθε μαθητής έχει δυνατά και αδύνατα σημεία και η μάθηση πραγματοποιείται όταν εστιάζεται και χτίζει στα μεμονωμένα δυνατά του σημεία. Όλοι οι μαθητές μπορούν να μάθουν και η σχέση δημιουργείται όταν υπάρχει ένα θετικό περιβάλλον. Ο Στέφανος πιστεύει αυτό που έχει να πει ο Τζορτζ Έβανς για τους μαθητές, «Κάθε μαθητής μπορεί να μάθει, αλλά όχι την ίδια μέρα ή με τον ίδιο τρόπο».